Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Фельцан, Інна Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2024-01-19T08:23:30Z | |
dc.date.available | 2024-01-19T08:23:30Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10230 | |
dc.description | Фельцан І. М. Модель багатомовної освіти як інструмент формування гуманістичного світогляду громадянина Європи / І. М. Фельцан // Актуальнi питання гуманiтарних наук. - Вип. 69, том 3, 2023. - С. 278-284 | uk_UA |
dc.description.abstract | Статтю присвячено дослідженню моделі багатомовної освіти у Європі у ретроспективі її розвитку почина ючи з початку XXст. до реалій сьогодення, проаналізовано полярні судження науковців минулого та сучасності. Розкрито сутність поняття «гуманістичний світогляд» та потенціал багатомовної освіти у його формуванні. Метою статті є охарактеризувати ключові чинники, які вплинули на необхідність популяризації стратегії багатомовності у Європі; проаналізувати переваги та недоліки багатомовної моделі іншомовної освіти; вивчи ти доцільність навантаження учасників освітнього процесу навчанням на різних мовах; виявити головні тен денції розвитку стратегії багатомовності у Європі, а також заходи, які сприяють популяризації філософії багатомовності громадян Європи, які щорічно проходять за підтримки державних інституцій; проаналізувати модель багатомовності у освіті як відповідь на необхідність збереження культурної спадщини Європи, в умовах використання англійської мови як домінуючої мови міжнародної співпраці, та можливі наслідки такої тенденції. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | модель багатомовної освіти | uk_UA |
dc.subject | гуманістичний світогляд | uk_UA |
dc.subject | мультилінвізм | uk_UA |
dc.subject | білінгвальна освіта | uk_UA |
dc.subject | багатомовна особистість | uk_UA |
dc.subject | мовна культурна спадщина | uk_UA |
dc.title | Модель багатомовної освіти як інструмент формування гуманістичного світогляду громадянина Європи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |