Abstract:
Статтю присвячено дослідженню моделі багатомовної освіти у Європі у ретроспективі її розвитку почина ючи з початку XXст. до реалій сьогодення, проаналізовано полярні судження науковців минулого та сучасності.
Розкрито сутність поняття «гуманістичний світогляд» та потенціал багатомовної освіти у його формуванні.
Метою статті є охарактеризувати ключові чинники, які вплинули на необхідність популяризації стратегії
багатомовності у Європі; проаналізувати переваги та недоліки багатомовної моделі іншомовної освіти; вивчи ти доцільність навантаження учасників освітнього процесу навчанням на різних мовах; виявити головні тен денції розвитку стратегії багатомовності у Європі, а також заходи, які сприяють популяризації філософії
багатомовності громадян Європи, які щорічно проходять за підтримки державних інституцій; проаналізувати
модель багатомовності у освіті як відповідь на необхідність збереження культурної спадщини Європи, в умовах
використання англійської мови як домінуючої мови міжнародної співпраці, та можливі наслідки такої тенденції.
Description:
Фельцан І. М. Модель багатомовної освіти як інструмент формування гуманістичного світогляду громадянина Європи / І. М. Фельцан // Актуальнi питання гуманiтарних наук. - Вип. 69, том 3, 2023. - С. 278-284