Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Атрощенко, Тетяна Олександрівна | |
dc.contributor.author | Йокоб, А. | |
dc.date.accessioned | 2024-01-17T15:27:28Z | |
dc.date.available | 2024-01-17T15:27:28Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10219 | |
dc.description | Атрощенко, Т. Потенціал театральної педагогіки у формуванні професійного іміджу у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / Атрощенко, Т., Йокоб, А. // Social Work and Education. - 2023 Vol. 10, No. 4. - Р. 521-529 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті акцентовану увагу на важливості формування професійного іміджу майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти, професійна діяльність якого спрямована на дітей, аудиторію надзвичайно чутливу та сприйнятливу до впливу. Підкреслюється, що сучасні вихователі закладів дошкільної освіти мають вирізнятися високою громадянською відповідальністю та соціальною активністю, любов’ю до дітей, емпатією, інтелігентністю, готовністю до співпраці, професіоналізмом, інноваційним стилем науково-педагогічного мислення, потребою у постійному саморозвитку, фізичним та психічним здоров’ям, високою працездатністю, професійно педагогічною культурою, педагогічною майстерністю, складовою якої є професійний імідж. Схарактеризовані основні компоненти (зовнішній вигляд, внутрішній образ і професійно-педагогічне спілкування) та етапи формування професійного іміджу майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | професійний імідж | uk_UA |
dc.subject | формування професійного іміджу | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | майбутні вихователі закладів дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | театральне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | театральна педагогіка | uk_UA |
dc.title | Потенціал театральної педагогіки у формуванні професійного іміджу у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |