Репозиторий Dspace

Аналіз основних концептуальних підходів у формуванні готовності майбутніх вихователів до професійної діяльності в умовах інклюзивного освітнього простору

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Чекан, Оксана Іванівна
dc.contributor.author Кундрик, М.
dc.date.accessioned 2023-11-29T09:01:17Z
dc.date.available 2023-11-29T09:01:17Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10153
dc.description Аналіз основних концептуальних підходів у формуванні готовності майбутніх вихователів до професійної діяльності в умовах інклюзивного освітнього простору / Чекан О. І., Кундрик М. // Т. Г. Шевченко в освітньому й культурологічному просторі України ХІХ – першої половини ХХІ століття, МАТЕРІАЛИ VІІІ-ої Всеукраїнської науково-практичної офлайн та онлайн конференції з міжнародною участю, присвяченої 100-річчю з дня присвоєння імені Тараса Григоровича Шевченка Комунальному закладу «Уманський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж ім. Т.Г. Шевченка Черкаської обласної ради». 23-24 листопада 2023 р. Умань : ВПЦ «Візаві», 2023. ‒ С. 81-84 uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject майбутні вихователі uk_UA
dc.subject професійна діяльність uk_UA
dc.subject інклюзія uk_UA
dc.subject освітній простір uk_UA
dc.title Аналіз основних концептуальних підходів у формуванні готовності майбутніх вихователів до професійної діяльності в умовах інклюзивного освітнього простору uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись