Репозиторий Dspace

Критерії, показники та рівні сформованості етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу в процесі фахової підготовки

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бондар, Тамара Іванівна
dc.contributor.author Симонян, Віталій Вікторович
dc.date.accessioned 2023-11-07T07:54:23Z
dc.date.available 2023-11-07T07:54:23Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10126
dc.description Бондар Т. І. Критерії, показники та рівні сформованості етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу в процесі фахової підготовки / Т. І. Бондар, В. В. Симонян // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». - Випуск 2 (53) ’ 2023. - С.13-16 uk_UA
dc.description.abstract У статті схарактеризовано поняття «критерій», «показник», «рівні». Виокремлено й описано критерії, показники та рівні сформованості етнокультурної компетентності (далі – ЕКК) майбутніх учителів музики й учителів музичного мистецтва. На підставі проаналізованих праць розроблено авторські компоненти, критерії, показники й рівні сформованості етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу. Серед компонентів ЕКК майбутнього викладача вокалу диференційовано мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційний, рефлексивний. Виокремлено критерії та показники: для мотиваційно-ціннісного критерію показниками слугують зацікавленість культурою і музичним мистецтвом представників різних етносів, сформованість етнокультурних цінностей, сконцентрованих у музичному мистецтві; для етнокогнітивного критерію – рівень знань про етнокультурну компетентність майбутнього викладача вокалу, знання специфіки професійної діяльності в умовах етнокультурного середовища; для операційного критерію – готовність до виконання етнокультурних зразків музичного мистецтва та вміння застосовувати етнокультурні знання в процесі професійної діяльності майбутнього викладача вокалу в умовах етнокультурного середовища; для рефлексивного критерію – сформованість здатності особистості до рефлексії (самооцінювання) і сформованість та вияв особистісних якостей (толерантність, співпереживання, культура міжнаціонального спілкування). Розмежовано три рівні сформованості етнокультурної компетентності. Конструктивний (високий) рівень, для якого характерна творча особиста мотивація до професійної діяльності, готовність до засвоєння етнокультурних цінностей, сконцентрованих у музичному регіональному фольклорі та національному вокальному мистецтві, зумовлює формування етнокультурної свідомості здобувачів на базі засвоєної системи етнокультурних цінностей. Репродуктивний (середній) рівень засвідчує здатність формувати етнокультурні знання, уміння та навички як усвідомлену операційну установку щодо засвоєння етнокультурних цінностей. Елементарний (низький) рівень фіксують у разі наявних елементарних умінь засвоювати зазначені цінності, що виявляється в контексті типового виконання програмних вимог вокальної підготовки. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Ужгород uk_UA
dc.subject компоненти uk_UA
dc.subject критерії uk_UA
dc.subject показники uk_UA
dc.subject рівні uk_UA
dc.subject етнокультурна компетентність uk_UA
dc.subject майбутні викладачі вокалу uk_UA
dc.title Критерії, показники та рівні сформованості етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу в процесі фахової підготовки uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись