00 DSpace/Manakin Repository

Дослідження поведінки споживачів на ринку продуктів харчування

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Черничко, Тетяна Володимирівна
dc.contributor.author Гладинець, Наталія Юріївна
dc.contributor.author Гладинець, В.І.
dc.date.accessioned 2023-10-30T10:10:40Z
dc.date.available 2023-10-30T10:10:40Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10122
dc.description Дослідження поведінки споживачів на ринку продуктів харчування / Т.В. Черничко, Н.Ю. Гладинець, В.І. Гладинець // Проблеми системного підходу в економіці. - Випуск № 3(92), 2023. - С. 163-169 uk_UA
dc.description.abstract Метою статті є дослідження поведінки споживачів на ринку продуктів харчування в сучас- них умовах. Ключовим інструментом для збору первинної інформації та визначення показників попиту на ринку продуктів харчування слугувало опитування споживачів. Здійснене дослідження поведінки споживачів на ринку продуктів харчування проводилося за допомогою методу анкету- вання. Кількість респондентів склала 80 осіб. Використання опитування дозволило зібрати дані про різні аспекти споживчої поведінки, такі як вподобання продуктів, частота покупок, фактори впливу на рішення про покупку, задоволеність від покупки та інші фактори, які допомагають розу- міти рішення споживачів та визначити оптимальні стратегії маркетингу і продажу. Метою опиту- вання було аналізування поведінки споживачів та характеристик споживання з позицій визначення соціально-демографічних ознак, вподобань щодо торгової марки, частоти споживання та купівлі продукції ТОВ «Нестле Україна», визначення чинників, до яких покупець найбільш сприйнятли- вий. Результати анкетування засвідчили, що більшість опитаних віддають перевагу вітчизняним торговим маркам. Великі роздрібні торговельні мережі є основним місцем придбання продуктів харчування для багатьох споживачів. Встановлено, що найбільша кількість опитаних віддає пере- вагу якісним продуктам харчування і наявності в зручних для них місцях. Значна частина опитаних являються прихильниками конкретного бренду та зважають при придбанні товарів на репутацію бренду. Ціна є одним з найважливіших факторів, який впливає на купівлю того чи іншого товару. Акції та зручність упаковки також являються важливими для покупців при купівлі продуктів хар- чування. Проведене дослідження дозволило виявити існуючі тенденції та переваги споживчих уподобань на ринку продуктів харчування в розрізі окремих сегментів і розробити рекомендації щодо оптимізації стратегії маркетингу та продажів ТОВ «Нестле Україна». Отримані дані прове- деного маркетингового дослідження споживачів дозволили сформувати заходи маркетингового характеру, спрямовані на максимальне задоволення потреб споживачів, а також покращення кон- курентної позиції компанії на ринку продуктів харчування. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject опитування uk_UA
dc.subject анкетування uk_UA
dc.subject ринок продуктів харчування uk_UA
dc.subject споживчі уподобання uk_UA
dc.subject поведінка споживачів uk_UA
dc.subject маркетингова стратегія uk_UA
dc.title Дослідження поведінки споживачів на ринку продуктів харчування uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу