Репозиторий Dspace

Вплив цифрової ігрової індустрії на становлення "кіберспорту" як самостійної сфери цифрової економіки

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Чизмар, Іван Іванович
dc.date.accessioned 2023-10-23T09:43:17Z
dc.date.available 2023-10-23T09:43:17Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10116
dc.description Чизмар І.І. Вплив цифрової ігрової індустрії на становлення "кіберспорту" як самостійної сфери цифрової економіки / Чизмар І.І. // Modern engineering and innovative technologies : peer-reviewed journal / Ed. Shibaev A. - Karlsruhe, Germany : Sergeieva&Co, 2021. - Issue 15, Part 5. - С. 47-65. uk_UA
dc.description.abstract В дослідженні кіберспорт розглядається як ендемічна сфера цифрової ігрової індустрії, яка має специфічний нематеріальний продукт та пов'язані із ним субпродукти. Продукт кіберспорту та пов'язані із ним субпродукти, формується виключно за кіберспортивними дисциплінами та можуть характеризуватися обмеженістю, щодо збуту та споживання з боку агентів впливу. У кіберспорті розробники/видавці ігор розвинулися як агенти впливу, а компаній розробники, виробники електронних пристроїв, комп'ютерних компонентів в агентів субвпливу. Закономірно становлення"кіберспорту" визначено як процес, під час якого агентами впливу продукується зміна споживчої поведінки, почуттів, емоцій кіберспортсменів та їх вболівальників. Агенти субвпливу лише частково впливають на споживчу поведінку кіберспортсменів та їх вболівальників, як партнери агента впливу. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject агенти впливу uk_UA
dc.subject агенти субвпливу uk_UA
dc.subject кіберспорт uk_UA
dc.title Вплив цифрової ігрової індустрії на становлення "кіберспорту" як самостійної сфери цифрової економіки uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись