Abstract:
У дослідженні кіберспорт інтерпретований як ендемічна сфера економіки, яка спрямована на виробництво спільного продукту кіберспорту (яким є надання послуг з командних або індивідуальних змагань на основі тих видів комп'ютерних відеоігор, які містять інтелектуальну компоненту або потребують специфічних вмінь та навичок [1; 2; 5]). Фактично, сфера кіберспорту формується як синтез окремих моделей розвитку, з подальшим їх аналізом за напрямками: шутери від першої особи; стратегії в реальному часі; симулятори (зокрема, авіа-, автосимулятори, файтинги); командні рольові ігри з елементами тактико-стратегічної гри тощо. Враховуючи наведене, методика аналізу розвитку кіберспорту має бути ситуативною, а саме допускати застосування типологічно різних множин статистичної пов'язаності змінних, які добираються залежно від змісту досліджуваних показників (інтерпретованих як ознаки- результату), а також явищ та процесів, що їх зумовлюють (ознак фактів або пояснювальні змінні). Фактично, це орієнтує на різність, щодо змісту концептів та процедур аналізу розвитку кіберспорту як ендемічної сфери економіки залежно особливостей утворюваних ознаками кореляційних зав'язків
Description:
Сhyzmar, Ivan
The metodology and general principles of the correlation and regression analysis of the E-sport development as an endemic sphere of economy / Ivan Сhyzmar
// Scientific thought development: Economics, Management and Marketing, Education, Psychology, Phililogy, Jurisprudence, Geography.Monographic series "European Science" : monograph. - Karlsruhe, Germany : Scientific World-NetAkhatAV, 2022. - Book 13, Part 3. - P. 17-25.