Короткий опис(реферат):
Метою дослідження є опис особливостей походження, виникнення, становлення, розвитку економіки на основі цифрової ігрової індустрії. Мета обумовила постанову таких завдань дослідження: 1) характеристика впливу цифрової ігрової індустрії на світову економіку; 2) розгляд специфіки посилення впливу цифрової ігрової індустрії на світову економіку у розрізі етапів її становлення; 3) виділення основних подій щодо кожного етапу, що викликали трансформації економіки.
Результати дослідження дозволили констатувати, що цифрова ігрова індустрія сформувала відокремлений сектор економіки. Цей сектор узагальнює галузі з подібними загальними характеристиками, щодо особливостей господарської діяльності, пов'язаної з; розробкою; просуванням; продажем комп'ютерних ігор; унікальним ланцюжком цінності. Окреслений сектор характеризувався не тільки особливостями походження, виникнення, становлення, але і поступовим посиленням впливу на економіку (через його ендеміки).
Зміст трансформацій простежується від процесу первинного зародження уявлень про віртуальний продукт привабливий для споживачів до формування ринку із необмеженими віртуальними потребами споживачів і пропозицією виробників. Перспективи подальших розвідок у даному напрямі полягають у дослідженні впливу на економіку ендемічних секторів цифрової ігрової індустрії.
Суть розробки, основні результати:
Чизмар, І. І. Ґенезис трансформації економіки на основі цифрової ігрової індустрії / І. І. Чизмар // Ефективна економіка : електронний журнал. - Київ, 2020. - №11. - С.