Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Кришінець-Андялошій, Катерина | |
dc.date.accessioned | 2023-10-19T09:38:26Z | |
dc.date.available | 2023-10-19T09:38:26Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10106 | |
dc.description | Кришінець-Андялошій, Катерина Розвиток закладів загальної середньої освіти в умовах відродження незалежності України / Катерина Кришінець-Андялошій // Вісник Львівського університету.Серія педагогічна : збірник наук. статей / гол.ред. Квас О. - Львів, 2022. - Вип.37. - С.98-108. | uk_UA |
dc.description.abstract | Обгрунтовано особливості розвитку закладів загальної середньої освіти в Україні наприкінці XX ст. Наголошено, що в цей період відбуваються значні освітні перетворення, які для української освіти ознаменувалися загальною професіоналізацією шкільної освіти для підготовки кваліфікованих працівників у різних сферах виробництва, просуванням демократичних підходів до застосування педагогічних інновацій (педагогіка співробітництва, пріоритетність високогуманних відносин у педагогічних і учнівських колективах на основі індивідуальних особливостей кожного, взаємної довіри, поваги і любові, розумної вимогливості, організації освітнього процесу з урахуванням творчого засвоєння соціального досвіду і сучасної культури). Визначено, що відбувалося удосконалення теоретичних положень, спрямованих на розробку принципів і закономірностей освітньої системи з використанням технологій моделювання. Школу (заклад освіти) розглянуто як цілісний живий організм, у якому все взаємопов'язане, як феномен педагогічної реальності, а важливою функцією закладу освіти є виховання особистості. З'ясовано, що наприкінці XX ст. активно розвивалися прогресивні ідеї розвитку закладів загальної середньої освіти: інтенсифікація творчої думки щодо перспективного розвитку загальної середньої освіти в умовах розбудови української державності, творення національної державної освітньої політики; активізація участі в реформуванні, крім науковців та освітян, громадсько-педагогічних і культурних діячів із метою формування національної системи освіти; відродження української школи на основі європейських цінностей, інноваційних принципів. Схарактеризовано і проаналізовано нормативно-правові джерела, зокрема концепції, які створили синергетичний вплив на розвиток змісту освіти, на формування різних типів закладів освіти, системи управління загальною середньою освітою. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Львів | uk_UA |
dc.subject | заклад загальної середньої освіти | uk_UA |
dc.subject | типи закладів освіти | uk_UA |
dc.subject | функції закладу освіти | uk_UA |
dc.subject | освітня політика | uk_UA |
dc.title | Розвиток закладів загальної середньої освіти в умовах відродження незалежності України | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |