Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кришінець‐Андялошій, Катерина | |
dc.date.accessioned | 2023-10-19T09:03:19Z | |
dc.date.available | 2023-10-19T09:03:19Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10105 | |
dc.description | Кришінець-Андялошій, Катерина Імідж у забезпеченні конкурентоспроможності сучасного закладу освіти / Катерина Кришінець-Андялошій // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал. - Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2023. - №1(125). - С. 301-310 | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті обгрунтовано сутність поняття "імідж" та його роль у забезпеченні конкурентоспроможності сучасного закладу освіти. Визначено, що імідж закладу освіти - це сформований у масовій свідомості емоційно забарвлений образ, який визначається співвідношенням між різними сторонами його діяльності і транслюється в зовнішнє середовище. Наголошено, що визначальними компонентами позитивного іміджу є: комфортність середовища закладу освіти, якість освітніх послуг, позитивно сформований стиль закладу освіти, позитивний образ керівника та персоналу закладу освіти, яскрава зовнішня атрибутика тощо. Підкреслено, що важливим аспектом формування позитивної думки про заклад освіти є комплексний образ, який сприяє забезпеченню візуалізацїї та емоційному впливу і допомагає покращенню рейтингу на ринку освітніх послуг. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Суми | uk_UA |
dc.subject | заклад освіти | uk_UA |
dc.subject | імідж | uk_UA |
dc.subject | конкурентоспроможність | uk_UA |
dc.subject | професіоналізм | uk_UA |
dc.subject | педагогічна професійна діяльність | uk_UA |
dc.subject | організаційна культура | uk_UA |
dc.subject | імідж керівника | uk_UA |
dc.subject | імідж педагогічного колективу | uk_UA |
dc.title | Імідж у забезпеченні конкурентоспроможності сучасного закладу освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |