Репозиторий Dspace

Організаційно-педагогічні умови формування розвмвального середовища закладу загальної середньої освіти

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Кришінець-Андялошій, Катерина Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-10-19T08:24:06Z
dc.date.available 2023-10-19T08:24:06Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10104
dc.description Кришінець-Андялошій, Катерина Олександрівна Організаційно-педагогічні умови формування розвмвального середовища закладу загальної середньої освіти / Катерина Олександрівна Кришінець-Андялошій // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: "Педагогіка. Соціальна робота" : збірник наукових праць. - Ужгород, 2021. - Вип. 1(48). - С. 199-203 uk_UA
dc.description.abstract В статті обґрунтовано організаційно-педагогічні умови розвитку формування розвиваючого середовища закладу загальної середньої освіти. Мета статті: обгрунтувати організаційно-педагогічні умови формування розвиваючого середовища закладу загальної середньої освіти. Використано наступні методи наукового дослідження: аналіз наукових джерел - з метою з'ясування теоретичних засад розвитку освітнього середовища закладу загальної середньої освіти; абстрагування для виявлення властивостей, ознак, зв'язків компонентів освітнього середовища; систематизація і узагальнення - для формулювання висновків. Визначено, що організаційно-педагогічними умовами формування розвиваючого середовища школи виступає організація внутрішньошкільної системи професійного розвитку педагогічного персоналу; створення в школі організаційних структур, які передбачають партисипативне управління; перехід до матричної моделі управ-ління школою спільне програмування майбутньої інноваційної діяльності через проведення організаційно-ді-яльніших ігор та подібних до них заходів (семінарів, педради тощо); організація інноваційної роботи школи з реалізації національно-регіонального компоненту змісту освіти; забезпечення активної і різнобічної взаємодії внутрішнього середовища освітньої установи зі зовнішнім середовищем; використання в управлінні школою моніторингу її розвитку, орієнтованого на спеціально розроблену систему показників, що враховує специфіку освітнього середовища конкретної школи; підтримка управління розвитком школи засобами зовнішнього освітньо-управлінського консалтингу. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Ужгород uk_UA
dc.subject заклад загальної середньої освіти uk_UA
dc.subject розвиваюче освітнє середовище uk_UA
dc.subject професійний розвиток uk_UA
dc.title Організаційно-педагогічні умови формування розвмвального середовища закладу загальної середньої освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись