dc.contributor.author |
Кришінець-Андялошій, Катерина Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-10-19T08:24:06Z |
|
dc.date.available |
2023-10-19T08:24:06Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10104 |
|
dc.description |
Кришінець-Андялошій, Катерина Олександрівна Організаційно-педагогічні умови формування розвмвального середовища закладу загальної середньої освіти / Катерина Олександрівна Кришінець-Андялошій // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: "Педагогіка. Соціальна робота" : збірник наукових праць. - Ужгород, 2021. - Вип. 1(48). - С. 199-203 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті обґрунтовано організаційно-педагогічні умови розвитку формування розвиваючого середовища закладу загальної середньої освіти. Мета статті: обгрунтувати організаційно-педагогічні умови формування розвиваючого середовища закладу загальної середньої освіти. Використано наступні методи наукового дослідження: аналіз наукових джерел - з метою з'ясування теоретичних засад розвитку освітнього середовища закладу загальної середньої освіти; абстрагування для виявлення властивостей, ознак, зв'язків компонентів освітнього середовища; систематизація і узагальнення - для формулювання висновків. Визначено, що організаційно-педагогічними умовами формування розвиваючого середовища школи виступає організація внутрішньошкільної системи професійного розвитку педагогічного персоналу; створення в школі організаційних структур, які передбачають партисипативне управління; перехід до матричної моделі управ-ління школою спільне програмування майбутньої інноваційної діяльності через проведення організаційно-ді-яльніших ігор та подібних до них заходів (семінарів, педради тощо); організація інноваційної роботи школи з реалізації національно-регіонального компоненту змісту освіти; забезпечення активної і різнобічної взаємодії внутрішнього середовища освітньої установи зі зовнішнім середовищем; використання в управлінні школою моніторингу її розвитку, орієнтованого на спеціально розроблену систему показників, що враховує специфіку освітнього середовища конкретної школи; підтримка управління розвитком школи засобами зовнішнього освітньо-управлінського консалтингу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Ужгород |
uk_UA |
dc.subject |
заклад загальної середньої освіти |
uk_UA |
dc.subject |
розвиваюче освітнє середовище |
uk_UA |
dc.subject |
професійний розвиток |
uk_UA |
dc.title |
Організаційно-педагогічні умови формування розвмвального середовища закладу загальної середньої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |