Репозиторий Dspace

Розвиток закладів загальної середньої освіти в Україні на початку ХХІ століття

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Кришінець-Андялошій, Катерина Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-10-19T07:30:53Z
dc.date.available 2023-10-19T07:30:53Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10103
dc.description Кришінець-Андялошій, Катерина Розвиток закладів загальної середньої освіти в Україні на початку ХХІ століття / Катерина Кришінець-Андялошій // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. - Дрогобич : ВД "Гельветика", 2023. - Вип. 59, Т.2. - С.250-255 uk_UA
dc.description.abstract У статті обгрунтовано особливості розвитку закладів загальної середньої освіти в умовах соціальних трансформацій в Україні на початку XXI століття. Визначено, що мета модернізації загальної середньої освіти на сучасному етапі полягає в тому, що кожен учень повинен мати рівний доступ до якісної шкільної освіти в безпечному, комфортному, інклюзивному та сучасному освітньому середовищі. Наголошено, що початок XXI століття для закладів загальної середньої освіти як завдання визначає формування особистості, яка усвідомлює свою належність до українського народу, па утвердження національної ідеї, сприяння національній самоідентифіка- ції, розвиток культури українського народу, оволодіння цінностями світової культури та загальнолюдськими надбаннями, системи шкільної освіти. Проаналізовано Закони України "Про освіту" (2017), "Про загальну середню освіту" (2020), Концепцію Нової української школи (2018). Державний стандарт початкової освіти (2018) та інші нормативні джерела на предмет виявлення особливостей розвитку закладів загальної середньої освіти в Україні на початку XXI століття. Виявлено, що основними напрямами розвитку ЗЗСО с формування ключових компетентностей па основі оновлення змісту базової освіти (вільне володіння державною мовою, математична, загальнокультурна та екологічна компетентності, підприємливість та інноваційність, економічна компетентність тощо), забезпечення менеджменту профільної освіти, проектування і моделювання професійного розвитку, підтримки педагогічних працівників, цифрова трансформація освіти, створення в закладах загальної середньої освіти безпечного освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації та нового освітнього простору відповідно до принципів мотивуючого та креативного дизайну, технологічності та інклюзивності. Зроблено висновок, що XXI століття потребує людей, які будуть мотивовані, впевнені і критичні, готові до вирішення конкретних завдань - це ті якості, які знадобляться їм для успішного залучення в світ, що стрімко розвивається, і які повинна забезпечити Нова українська школа. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Дрогобич : ВД "Гельветика" uk_UA
dc.subject заклад загальної середньої освіти uk_UA
dc.subject модернізація освіти uk_UA
dc.subject Нова українська школа uk_UA
dc.subject розвиток освіти у ХХІ столітті uk_UA
dc.title Розвиток закладів загальної середньої освіти в Україні на початку ХХІ століття uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись