Репозиторий Dspace

Зелений маркетинг – перспективна концепція ринкового позиціювання як реакція на виклики сьогодення

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Гаврилець, Олеся Василівна
dc.contributor.author Дочинець, Наталя Мирославівна
dc.contributor.author Кампо, Георгіна Михайлівна
dc.date.accessioned 2023-10-09T08:01:35Z
dc.date.available 2023-10-09T08:01:35Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10059
dc.description Зелений маркетинг – перспективна концепція ринкового позиціювання як реакція на виклики сьогодення / О. В. Гаврилець, Н. М. Дочинець, Г. М. Кампо // Механiзм регулювання економiки. - № 3-4 (97-98) 2022. - С. 118 -123 uk_UA
dc.description.abstract У статті визначено зміст поняття «зелений маркетинг», окреслено актуальність впровадження концепції зеленого маркетингу в систему господарської діяльності підприємства в сучасних умовах, з орієнтацією на отримання вигоди в тривалій перспективі. Запропоновано заходи з екологізації господарської діяльності підприємства через запровадження сучасних інноваційних технологій спрямованих на відтворення та захист довкілля. Представлено підходи до стимулювання екологічного попиту через формування екосвідомості споживача, визначено суспільний та екологічний ефекти такої діяльності. Визначено раціональне рекреаційне природокористування як важливий інструмент зеленого маркетингу, реалізація якого є необхідним напрямком господарювання в умовах всезростаючого попиту та необмеженості потреб. Відповідно до запропонованих напрямків екологічного маркетингу визначено конкретні заходи, інструменти та підходи, реалізація яких в комплексі маркетингу підприємства сприяє як оптимізації ринкового позиціювання підприємства, так і збереженню та відтворенню навколишнього середовища відповідно до сучасних викликів та реалій господарювання uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject зелений маркетинг uk_UA
dc.subject напрямки екологізації підприємств uk_UA
dc.subject грінвошінг uk_UA
dc.subject еко-брендинг uk_UA
dc.subject екологічна свідомість uk_UA
dc.subject еко-тренди uk_UA
dc.title Зелений маркетинг – перспективна концепція ринкового позиціювання як реакція на виклики сьогодення uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись