DSpace Repository

Роль маркетингу у забезпеченні реалізації заходів профорієнтації на ринку праці

Show simple item record

dc.contributor.author Гаврилець, Олеся Василівна
dc.date.accessioned 2023-10-02T10:04:26Z
dc.date.available 2023-10-02T10:04:26Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10041
dc.description Роль маркетингу у забезпеченні реалізації заходів профорієнтації на ринку праці / О. В. Гаврилець // Наука, освіта, бізнес: сучасні виклики та сталий розвиток : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції (30 березня 2023 р., м. Мукачево). - Мукачево : Вид-во МДУ, 2023. - С. 116-118 uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject профорієнтація uk_UA
dc.subject трудова підготовка uk_UA
dc.subject учні uk_UA
dc.subject професійний відбір uk_UA
dc.title Роль маркетингу у забезпеченні реалізації заходів профорієнтації на ринку праці uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account