Короткий опис(реферат):
Проблема наступності між першим і другим рівнями
загальної середньої освіти, незважаючи на численні дослідження шляхів її
вирішення, до сих пір залишається актуальною. Встановлено, що у понятті
наступності виділяють три взаємоповʼязані компоненти: необхідний звʼязок і
співвідношення між частинами даного освітнього процесу на різних етапах
навчання; взаємозвʼязок методів, прийомів, форм навчання; певні послідовно
зростаючі вимоги до ефективності навчання, виховання, розвитку.
У статті обґрунтовано реалізацію принципу наступності природничої
освітньої галузі між початковою та базовою середньою освітою згідно
впровадження ідей Концепції Нової української школи. Авторами здійснено
аналіз типових програм інтегрованого курсу «Я досліджую світ» (розробленої
під керівництвом Савченко О. Я. для 1‒4 класів) та модельної програми
«Пізнаємо природу» (розробленої під керівництвом Біди Д. для 5‒6 класів) з
метою виявлення наступності на прикладі астрономічного контенту
природничої освітньої галузі.
Суть розробки, основні результати:
Сучасні тенденції у наступності природничої освіти між початковою і базовою школою / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват // Журнал «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Державне управління», Серія «Право». - № 1(15) 2023. - С. 385-396