Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Атрощенко, Тетяна Олександрівна | |
dc.contributor.author | Газдик, М.М. | |
dc.date.accessioned | 2023-09-27T10:29:01Z | |
dc.date.available | 2023-09-27T10:29:01Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10021 | |
dc.description | Атрощенко Т.О., Газдик, М.М. Теоретичні засади формування професійної компетентності майбутніх операторів з обробки інформації та програмного забезпечення у контексті професійної (професійно-технічної) підготовки // Актуальнi питання гуманiтарних наук. Вип. 65, том 1, 2023. С. 233-238 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблеми формування професійної компетентності майбутніх операторів з обробки інформації та програмного забезпечення у контексті професійної (професійно-технічної) підготовки. З’ясовано, що посилення трансформації професійно (професійно-технічної) освіти зумовлене євроінтеграційними процесами, соціально-економічними чинниками, вимогами ринку праці та інноваційними процесами, які потребують підготовленого конкурентоспроможного й компетентнісного майбутнього фахівця. Однак, питання формування професійної компетентності майбутніх операторів з обробки інформації та програмного у контексті професійної (професійно-технічної) підготовки зумовлене ринковою економікою, розробленням й імплементацією державних програм з інновацій в освіті. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич | uk_UA |
dc.subject | професійна (професійно-технічної) освіта | uk_UA |
dc.subject | професійне (професійно-технічне) навчання | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.subject | майбутні оператори з обробки інформації та програмного забезпечення | uk_UA |
dc.title | Теоретичні засади формування професійної компетентності майбутніх операторів з обробки інформації та програмного забезпечення у контексті професійної (професійно-технічної) підготовки | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |