00 DSpace/Manakin Repository

Професійна компетентність вихователя дітей раннього віку у контексті готовності до роботи в сенсорно збагаченому середовищі закладу дошкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Попович, Оксана Михайлівна
dc.date.accessioned 2023-09-20T09:20:49Z
dc.date.available 2023-09-20T09:20:49Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10007
dc.description Професійна компетентність вихователя дітей раннього віку у контексті готовності до роботи в сенсорно збагаченому середовищі закладу дошкільної освіти / О. М. Попович // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2023. Вип. 1 (23). - С. 111-121 uk_UA
dc.description.abstract Оглядову статтю присвячено аналізу особливостей професійної компетентності вихователя дітей раннього віку, готового до роботи в сенсорно збагаченому середовищі закладу дошкільної освіти. Уточнено сутність понять «професійна компетентність», «професійна компетентність вихователя дітей раннього віку». Проаналізовано терміни «Розвиток дітей молодшого віку» (ECD), «Освіта та догляд за дітьми молодшого віку» (ECEC), «Турбота та розвиток дітей молодшого віку» (ECCD), «Міжнародна стандартна класифікація освіти» (МСКО). З’ясовано, що зважаючи на важливість дошкільної освіти, Європейською комісією ініційовано адаптацію SELFIEforTEACHERS для освіти та догляду за дітьми молодшого віку як онлайн-інструменту, який допомагає педагогам визначити рівень цифрової компетентності, підвищити її та реагувати на конкретні потреби дітей молодшого віку у цифровому контексті. Важливе місце у дослідженні відводиться професійному габітусу, орієнтованого на розвиток ідентичності студентів у межах різних професійних культур (догляд за дітьми, медичні дослідження). Доведено, що перед майбутнім вихователем стоїть завдання оволодіння професійною педагогічною компетентністю, що охоплює низку різновидів. Визначено найбільш значущі складові професійної компетентності: емоційну, когнітивну та комунікативну. Детально розглянуто означені складові професійної. компетентності майбутнього вихователя, готового до роботи з дітьми раннього віку в сенсорно збагаченому середовищі. Зясовано, що основним інноваційним принципом організації навчання є компетентнісний підхід, який передбачає розвиток компетентностей майбутніх вихователів дітей раннього віку, здатних полегшити їх входження у професійне життя та забезпечити швидкість і адаптивність до будь-яких змін. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.subject професійна компетентність вихователя дітей раннього віку uk_UA
dc.subject сенсорно збагачене середовище uk_UA
dc.subject заклад дошкільної освіти uk_UA
dc.title Професійна компетентність вихователя дітей раннього віку у контексті готовності до роботи в сенсорно збагаченому середовищі закладу дошкільної освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу