Suche


Aktuelle Facetten:

Neue Suche starten
Facetten hinzufügen:

Wenden Sie Filter/Facetten an, um Ihre Suche zu verfeinern.


Treffer 1-10 von 11 (Suchzeit: 0.002 Sekunden).
Treffer Dokumente:
ErscheinungsdatumTitelBeteiligte Person(en)
2016Базові компоненти інтерактивного маркетингу в системі транскордонних економічних відносинГегедош, Крістіан Володимирович
2018Методологія дослідження інтерактивного маркетингу в транскордонному співробітництві Карпатського ЄврорегіонуГегедош, Крістіан Володимирович; Чучка, Іван Михайлович
2017Трансформація інструментів інтерактивного маркетингу в дослідження транскордонного співробітництваГегедош, Крістіан Володимирович; Чучка, Іван Михайлович
2017Вплив інтерактивного маркетингу на вдосконалення механізму транскордонного економічного співробітництваГегедош, Крістіан Володимирович
2017Теоретичні передумови зародження інтерактивного маркетингу в системі менеджменту транскордонного економічного співробітництваГегедош, Крістіан Володимирович
2018Особливості становлення інтерактивно - інформаційного забезпечення в європейських інституціях транскордонної співпраціГегедош, Крістіан Володимирович
2019Логістичні інформаційні складники в контексті маркетингових інтерактивних відносин: транскордонний аспектГегедош, Крістіан Володимирович
2018Сучасний стан інтерактивно-інформаційного забезпечення транскордонного співробітництва в Карпатському ЄврорегіонГегедош, Крістіан Володимирович
2019Інтерактивна маркетингова-логістична система в інформаційному механізмі Карпатського ЄврорегіонуГегедош, Крістіан Володимирович
2019Інтерактивний маркетинг у формуванні транскордонного співробітництва ЄврорегіонівГегедош, Крістіан Володимирович