Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Találatok 11-20-ig. Összesen 92.
A keresésre illeszkedő dokumentumok:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Базові компоненти інтерактивного маркетингу в системі транскордонних економічних відносинГегедош, Крістіан Володимирович
2015Класифікація транскордонних регіонів на зовнішніх кордонах УкраїниГоблик, Володимир Васильович
2014Євроінтеграційні процеси в Україні через призму транскордонного співробітництва Закарпатської областіГвоздак, Р. В.; Гудачок, Я. Ю.; Стегней, Маріанна Іванівна
2018Методологія дослідження інтерактивного маркетингу в транскордонному співробітництві Карпатського ЄврорегіонуГегедош, Крістіан Володимирович; Чучка, Іван Михайлович
2017Трансформація інструментів інтерактивного маркетингу в дослідження транскордонного співробітництваГегедош, Крістіан Володимирович; Чучка, Іван Михайлович
2018Взаємозв'язок інтерактивного маркетингу та інформаційної логістики в системі транскордонного співробітництваГегедош, Крістіан Володимирович
2018Особливості застосування принципів та функцій маркетингового менеджменту в системі транскордонного співробітництваГегедош, Крістіан Володимирович
2018Проект як один із важливих напрямків співпраці Закарпатської області з граничними областями ЄС в галузі туризмуМашіка, Ганна Василівна; Попович, М. М.
2010Транскордонне співробітництво в контексті економічної безпеки УкраїниЧучка, Іван Михайлович; Молдавчук, Р.І.
2018Маркетингова концепція у сучасному транскордонному співробітництвіГегедош, Крістіан Володимирович