Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 51-60 зі 112.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Сутність, принципи та завдання маркетингових досліджень в сучасних умовахБора, Наталія Юріївна; Фекете, Т. А.
2018Маркетингове стратегічне плануванняМаксименко, Діана Вікторівна
2019Новації в " 1С : Підприємство 8"Павлюх, Б. Б.; Зозуляк, Марта Михайлівна
2019Прибуток як основний параметр оцінки фінансового стану підприємстваЧерничко, Тетяна Володимирівна; Ковач, К. Т.
2019Оптимізація формування та використання фінансових ресурсів на підприємствіПугачевська, Катерина Йосипівна; Фецуляк, О. С.
2019Сутність маркетингової стратегії підприємства та її місце в загальній стратегії розвитку підприємстваЯрема, А. В.; Максименко, Діана Вікторівна
2018Управління інформаційно-комунікаційним забезпеченням діяльності підприємстваФедько, Г. В.; Феєр, Оксана Валеріївна
2018Розвиток підприємства в умовах кризиЛінтур, Інна Володимирівна; Гарапко, Я.
2018Комерційна діяльність підприємства: сутність, зміст та ціліПаулик, Алла Ярославівна; Павлишенець, І.
2018Поняття, суть та показники рентабельності підприємстваМаксименко, Діана Вікторівна