Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 11 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Базові компоненти інтерактивного маркетингу в системі транскордонних економічних відносинГегедош, Крістіан Володимирович
2018Методологія дослідження інтерактивного маркетингу в транскордонному співробітництві Карпатського ЄврорегіонуГегедош, Крістіан Володимирович; Чучка, Іван Михайлович
2017Трансформація інструментів інтерактивного маркетингу в дослідження транскордонного співробітництваГегедош, Крістіан Володимирович; Чучка, Іван Михайлович
2017Вплив інтерактивного маркетингу на вдосконалення механізму транскордонного економічного співробітництваГегедош, Крістіан Володимирович
2017Теоретичні передумови зародження інтерактивного маркетингу в системі менеджменту транскордонного економічного співробітництваГегедош, Крістіан Володимирович
2018Особливості становлення інтерактивно - інформаційного забезпечення в європейських інституціях транскордонної співпраціГегедош, Крістіан Володимирович
2019Логістичні інформаційні складники в контексті маркетингових інтерактивних відносин: транскордонний аспектГегедош, Крістіан Володимирович
2018Сучасний стан інтерактивно-інформаційного забезпечення транскордонного співробітництва в Карпатському ЄврорегіонГегедош, Крістіан Володимирович
2019Інтерактивна маркетингова-логістична система в інформаційному механізмі Карпатського ЄврорегіонуГегедош, Крістіан Володимирович
2019Інтерактивний маркетинг у формуванні транскордонного співробітництва ЄврорегіонівГегедош, Крістіан Володимирович