Пошук


Поточні фільтри:



Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 24.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Необхідність формування та управління клієнтською базою підприємств медичної сфериБора, Наталія Юріївна
2019Управління системою просування товарів на зовнішні ринкиПугачевська, Катерина Йосипівна; Полянська, В. Е.
2019Теоретичні підходи до визначення ресурсного потенціалу підприємстваХаустова, Ксенія Михайлівна; Медвідь, І. М.
2019Необхідність використання засобів маркетингових комунікацій підприємствамиФеєр, Оксана Валеріївна; Русин, К. І.
2019Інноваційна активність підприємств областей Карпатського економічного районуЛіба, Наталія Степанівна
2019Оцінка інвестиційного потенціалу підприємства та розробка шляхів його підвищенняМикитаниєць, Андріана Михайлівна
2019Удосконалення системи управління використанням виробничих ресурсів на підприємствіБалабан, Сергій Сергійович
2019Удосконалення товарної політики підприємства в контексті маркетингуКручак, Людмила Володимирівна
2019Управління комплексом маркетингового просування продукції промислового підприємстваЧепа, Мар’ян Йосипович
2019Планування маркетингової діяльності підприємства в сучасних умовах ринкуЯцканич, Наталія Юріївна