Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9974
Titel: Праксеологічний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів початкових класів закладів загальної середньої освіти
Autoren: Швардак, Маріанна Василівна
Stichwörter: праксеологічний підхід
фахова підготовка
майбутні учителі початкових класів ЗЗСО
ефективність
оптимальність
результативність
тренди в освіті
технології навчання
Erscheinungsdatum: 2023
Herausgeber: Видавничий дім «Гельветика»
Zusammenfassung: У статті розкрито сутність понять «праксеологія», «праксеологічний підхід». З’ясовано, що основою прак сеологічного підходу є інтеграція знань та ефективної діяльності. Визначено мету та завдання праксеологічного підходу в процесі фахової підготовки майбутніх учителів початкових класів ЗЗСО. З’ясовано, що фахова підготовка майбутніх учителів має бути цілеспрямованою, якісно спланованою відповідно до існуючих умов, продуктивною освітньою діяльністю з оптимально підібраними дієвими та доцільними методами, формами, засобами і технологіями навчання, орієнтованими на прогнозований ефективний результат, який закладено в освітньо-професійній програмі другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 013 Початкова освіта.
Beschreibung: Швардак, М. В. Праксеологічний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів початкових класів закладів загальної середньої освіти / М. В. Швардак // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць / гол.ред. Слабко В.М. - Київ : ВД "Гельветика", 2023. - Вип.91. - С. 262-265
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9974
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
PRAXEOLOGICAL_APPROACH_IN_VOCATIONAL_TRAINING.pdfПраксеологічний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів початкових класів закладів загальної середньої освіти928.02 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.