Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9972
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФенчак, М. М.-
dc.contributor.authorФенчак, Любов Михайлівна-
dc.date.accessioned2023-09-12T08:02:15Z-
dc.date.available2023-09-12T08:02:15Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9972-
dc.descriptionПедагогіка партнерства як умова формування освітньої траєкторії здобувача початкової освіти /М. М. Фенчак, Л. М. Фенчак // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. – Мукачево: РВВ МДУ, 2023. – Вип. 1(11). – С. 125-129uk_UA
dc.description.abstractУ статті авторами обґрунтовано особливості формування освітньої траєкторії здобувача початкової освіти, використовуючи основні засади педагогіки партнерства, як тісної співпраці між учасниками освітнього процесу побудованій на взаєморозумінні, взаємоповазі та творчій співпраці.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectіндивідуальна освітня траєкторіяuk_UA
dc.subjectздобувач початкової освітиuk_UA
dc.subjectпедагогічна взаємодіяuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.titleПедагогіка партнерства як умова формування освітньої траєкторії здобувача початкової освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_merged (30).pdfПедагогіка партнерства як умова формування освітньої траєкторії здобувача початкової освіти1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.