Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9972
Назва: | Педагогіка партнерства як умова формування освітньої траєкторії здобувача початкової освіти |
Автори: | Фенчак, М. М. Фенчак, Любов Михайлівна |
Ключові слова: | індивідуальна освітня траєкторія здобувач початкової освіти педагогічна взаємодія освітній процес |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Мукачево: МДУ |
Короткий огляд (реферат): | У статті авторами обґрунтовано особливості формування освітньої траєкторії здобувача початкової освіти, використовуючи основні засади педагогіки партнерства, як тісної співпраці між учасниками освітнього процесу побудованій на взаєморозумінні, взаємоповазі та творчій співпраці. |
Опис: | Педагогіка партнерства як умова формування освітньої траєкторії здобувача початкової освіти /М. М. Фенчак, Л. М. Фенчак // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. – Мукачево: РВВ МДУ, 2023. – Вип. 1(11). – С. 125-129 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9972 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ilovepdf_merged (30).pdf | Педагогіка партнерства як умова формування освітньої траєкторії здобувача початкової освіти | 1.1 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.