Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9972
Название: Педагогіка партнерства як умова формування освітньої траєкторії здобувача початкової освіти
Авторы: Фенчак, М. М.
Фенчак, Любов Михайлівна
Ключевые слова: індивідуальна освітня траєкторія
здобувач початкової освіти
педагогічна взаємодія
освітній процес
Дата публикации: 2023
Издательство: Мукачево: МДУ
Краткий осмотр (реферат): У статті авторами обґрунтовано особливості формування освітньої траєкторії здобувача початкової освіти, використовуючи основні засади педагогіки партнерства, як тісної співпраці між учасниками освітнього процесу побудованій на взаєморозумінні, взаємоповазі та творчій співпраці.
Описание: Педагогіка партнерства як умова формування освітньої траєкторії здобувача початкової освіти /М. М. Фенчак, Л. М. Фенчак // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. – Мукачево: РВВ МДУ, 2023. – Вип. 1(11). – С. 125-129
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9972
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ilovepdf_merged (30).pdfПедагогіка партнерства як умова формування освітньої траєкторії здобувача початкової освіти1.1 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.