Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9972
Название: | Педагогіка партнерства як умова формування освітньої траєкторії здобувача початкової освіти |
Авторы: | Фенчак, М. М. Фенчак, Любов Михайлівна |
Ключевые слова: | індивідуальна освітня траєкторія здобувач початкової освіти педагогічна взаємодія освітній процес |
Дата публикации: | 2023 |
Издательство: | Мукачево: МДУ |
Краткий осмотр (реферат): | У статті авторами обґрунтовано особливості формування освітньої траєкторії здобувача початкової освіти, використовуючи основні засади педагогіки партнерства, як тісної співпраці між учасниками освітнього процесу побудованій на взаєморозумінні, взаємоповазі та творчій співпраці. |
Описание: | Педагогіка партнерства як умова формування освітньої траєкторії здобувача початкової освіти /М. М. Фенчак, Л. М. Фенчак // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. – Мукачево: РВВ МДУ, 2023. – Вип. 1(11). – С. 125-129 |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9972 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ilovepdf_merged (30).pdf | Педагогіка партнерства як умова формування освітньої траєкторії здобувача початкової освіти | 1.1 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.