Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9972
Title: Педагогіка партнерства як умова формування освітньої траєкторії здобувача початкової освіти
Authors: Фенчак, М. М.
Фенчак, Любов Михайлівна
Keywords: індивідуальна освітня траєкторія
здобувач початкової освіти
педагогічна взаємодія
освітній процес
Issue Date: 2023
Publisher: Мукачево: МДУ
Abstract: У статті авторами обґрунтовано особливості формування освітньої траєкторії здобувача початкової освіти, використовуючи основні засади педагогіки партнерства, як тісної співпраці між учасниками освітнього процесу побудованій на взаєморозумінні, взаємоповазі та творчій співпраці.
Description: Педагогіка партнерства як умова формування освітньої траєкторії здобувача початкової освіти /М. М. Фенчак, Л. М. Фенчак // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. – Мукачево: РВВ МДУ, 2023. – Вип. 1(11). – С. 125-129
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9972
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_merged (30).pdfПедагогіка партнерства як умова формування освітньої траєкторії здобувача початкової освіти1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.