Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9967
Назва: Аналіз лінгвокогнітивного аспекту дослідження щодо проблеми розвитку темпоритму мовлення дошкільників
Автори: Сівач, М. І.
Чекан, Оксана Іванівна
Ключові слова: лінгвокогнітивний аспект
темпоритм мовлення
дошкільники
Дата публікації: 2023
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано особливості лінгвокогнітивного аспекту щодо проблеми розвитку темпоритму мовлення дошкільників. Обгрунтовано можливості розвитку темпоритмічних здібностей дітей дошкільного віку у пов’язуванні з розвитком мовлення.
Опис: Аналіз лінгвокогнітивного аспекту дослідження щодо проблеми розвитку темпоритму мовлення дошкільників / .М. І. Сівач, О. І. Чекан // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. – Мукачево: РВВ МДУ, 2023. – Вип. 1(11). – С. 102-106
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9967
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_merged (27).pdfАналіз лінгвокогнітивного аспекту дослідження щодо проблеми розвитку темпоритму мовлення дошкільників1.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.