Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9966
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБаланюк, Іван Федорович-
dc.contributor.authorШеленко, Діана Іванівна-
dc.contributor.authorЛіба, Наталія Степанівна-
dc.contributor.authorПриймак, Христина Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-09-11T11:50:47Z-
dc.date.available2023-09-11T11:50:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9966-
dc.descriptionБаланюк Іван Федорович, Щеленко Діана Іванівна, Ліба Наталія Степанівна, Приймак Христина Миколаївна Наукові дослідження поведінки споживачів при просуванні товару за маркетинговим проектом та економічний контроль за управлінням бізнесу / Баланюк Іван Федорович, Щеленко Діана Іванівна, Ліба Наталія Степанівна, Приймак Христина Миколаївна // Наукові інновації та передові технології. Серія "Державне управління", Серія "Право", Серія "Економіка", Серія "Психологія", Серія "Педагогіка" : науковий журнал / гол.ред. Романенко Є.О. - Київ, 2023. - №11(25). - С. 343-353.uk_UA
dc.description.abstractМетою роботи є визначення та обґрунтування заходів щодо дослідження поведінки споживачів при просуванні товару підприємця та економічний контроль за управлінням бізнесу. Методологічною основою дослідження є наукові праці вчених з питань дослідження поведінки споживачів для досягнення комерційних результатів, просування товару підприємства, різні способи досягнення маркетингових цілей.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКиївuk_UA
dc.subjectнаукові дослідження ринкуuk_UA
dc.subjectпросування товаруuk_UA
dc.subjectекономічний контрольuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectуправління бізнесомuk_UA
dc.titleНаукові дослідження поведінки споживачів при просуванні товару за маркетинговим проектом та економічний контроль за управлінням бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SCIENTIFIC_RESEARCH_OF_BEHAVIOR.pdfНАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ ПРИ ПРОСУВАННІ ТОВАРУ ЗА МАРКЕТИНГОВИМ ПРОЕКТОМ ТА ЕКОНОМІЧНИЙ КОНТРОЛЬ ЗА УПРАВЛІННЯМ БІЗНЕСУ1.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.