Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9966
Titel: Наукові дослідження поведінки споживачів при просуванні товару за маркетинговим проектом та економічний контроль за управлінням бізнесу
Autoren: Баланюк, Іван Федорович
Шеленко, Діана Іванівна
Ліба, Наталія Степанівна
Приймак, Христина Миколаївна
Stichwörter: наукові дослідження ринку
просування товару
економічний контроль
маркетинг
управління бізнесом
Erscheinungsdatum: 2023
Herausgeber: Київ
Zusammenfassung: Метою роботи є визначення та обґрунтування заходів щодо дослідження поведінки споживачів при просуванні товару підприємця та економічний контроль за управлінням бізнесу. Методологічною основою дослідження є наукові праці вчених з питань дослідження поведінки споживачів для досягнення комерційних результатів, просування товару підприємства, різні способи досягнення маркетингових цілей.
Beschreibung: Баланюк Іван Федорович, Щеленко Діана Іванівна, Ліба Наталія Степанівна, Приймак Христина Миколаївна Наукові дослідження поведінки споживачів при просуванні товару за маркетинговим проектом та економічний контроль за управлінням бізнесу / Баланюк Іван Федорович, Щеленко Діана Іванівна, Ліба Наталія Степанівна, Приймак Христина Миколаївна // Наукові інновації та передові технології. Серія "Державне управління", Серія "Право", Серія "Економіка", Серія "Психологія", Серія "Педагогіка" : науковий журнал / гол.ред. Романенко Є.О. - Київ, 2023. - №11(25). - С. 343-353.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9966
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
SCIENTIFIC_RESEARCH_OF_BEHAVIOR.pdfНАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ ПРИ ПРОСУВАННІ ТОВАРУ ЗА МАРКЕТИНГОВИМ ПРОЕКТОМ ТА ЕКОНОМІЧНИЙ КОНТРОЛЬ ЗА УПРАВЛІННЯМ БІЗНЕСУ1.31 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.