Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9963
Назва: Готовність педагогів до впровадження основ енопедагогіки у виховний процес
Автори: Розман, Ірина Іллівна
Онисько, В. Ю.
Ключові слова: старші дошкільники
етнопедагогіка
виховання
історіографія
Дата публікації: 2023
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню готовності педагогів до впровадження основ енопедагогіки у виховний процес. Енопедагогіка є інноваційним підходом до виховання, який зосереджується на активному залученні учнів до процесу навчання та створенні сприятливої навчальної атмосфери. Дослідження має на меті визначити рівень готовності педагогів до застосування енопедагогічних підходів, виявити основні фактори, що впливають на їх готовність, і розробити рекомендації для їх підготовки та розвитку.
Опис: Готовність педагогів до впровадження основ енопедагогіки у виховний процес / І.І. Розман, В.Ю. Онисько // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. – Мукачево: РВВ МДУ, 2023. – Вип. 1(11). – С. 91-93
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9963
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_merged (24).pdfГотовність педагогів до впровадження основ енопедагогіки у виховний процес1.1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.