Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9962
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРозман, Ірина Іллівна-
dc.contributor.authorГанькович, О. В.-
dc.date.accessioned2023-09-11T08:12:15Z-
dc.date.available2023-09-11T08:12:15Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9962-
dc.descriptionФормування комунікативної компетентності учнів початкових класів засобами сторітелінгу / І.І Розман, В.Ю. Онисько // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. – Мукачево: РВВ МДУ, 2023. – Вип. 1(11). – С. 88-91uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню ефективності використання сторітелінгу в процесі формування комунікативної компетентності учнів початкових класів. Вона описує теоретичні засади сторітелінгу, аналізує його вплив на розвиток мовленнєвих навичок та комунікативних здібностей учнів. Дослідження включає експериментальну частину, під час якої проводяться заняття з використанням сторітелінгу із залученням учнів початкових класів. Аналізуються результати цього експерименту, що дозволяє зробити висновки про ефективність сторітелінгу як методу формування комунікативної компетентності учнів початкових класів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectучні початкових класівuk_UA
dc.subjectсторітелінгuk_UA
dc.subjectмовленнєві навичкиuk_UA
dc.subjectінноваційні методиuk_UA
dc.titleФормування комунікативної компетентності учнів початкових класів засобами сторітелінгуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_merged (23).pdfФормування комунікативної компетентності учнів початкових класів засобами сторітелінгу1.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.