Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9961
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Розман, Ірина Іллівна | - |
dc.contributor.author | Дорогій, М.В | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-11T07:52:23Z | - |
dc.date.available | 2023-09-11T07:52:23Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9961 | - |
dc.description | Основні шляхи інформатизації початкової школи / І.І. Розман, М.В. Дорогій // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. – Мукачево: РВВ МДУ, 2023. – Вип. 1(11). – С. 86-88 | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття розглядає різні аспекти інформатизації початкової школи, зокрема використання комп'ютерів, планшетів, інтерактивних дошок та програмного забезпечення, які сприяють активній інтерактивній навчальній діяльності учнів. Показано, що впровадження цих технологій дозволяє створити сприятливе навчальне середовище, яке підтримує індивідуальний підхід до кожного учня, розвиває творчість, критичне мислення та проблемне мислення. Подано приклади методик інформаційної грамотності, які можна застосовувати на уроках різних предметів. Узагальнюючи, стаття акцентує увагу на необхідності інформатизації початкової школи для підготовки дітей до сучасного цифрового суспільства. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | інформатизація | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.subject | учні | uk_UA |
dc.subject | комп`ютерні технології | uk_UA |
dc.subject | інформаційна грамотність | uk_UA |
dc.title | Основні шляхи інформатизації початкової школи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ilovepdf_merged (22).pdf | Основні шляхи інформатизації початкової школи | 1.1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.