Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/994| Title: | Структура готовності майбутніх учителів-філологів іноземної мови до педагогічного спілкування |
| Authors: | Кончович, Катерина Тиберіївна |
| Keywords: | професійна підготовка майбутні вчителі іноземних мов готовність іншомовна освіта структура готовності |
| Issue Date: | 2017 |
| Publisher: | Хмельницький |
| Abstract: | Вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов визначаються основними завданнями модернізації системи української освіти в цілому та вищої іншомовної освіти зокрема. На основі аналізу наукових досліджень, присвячених проблемі професійної підготовки вчителів, встановлено, що готовність майбутнього вчителя-філолога іноземної мови до педагогічного спілкування охоплює такі складові: соціально-психологічна, морально-етична, комунікативна, ціннісно-смислова, кумулятивна, лінгвосоціокультурна та технологічна готовність. |
| Description: | Кончович К. Т. Структура готовності майбутніх учителів-філологів іноземної мови до педагогічного спілкування / К. Т. Кончович // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: педагогіка. - Хмельницький, 2017. - Випуск 5. |
| URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/994 |
| Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Кончович К. (2).pdf | Структура готовності майбутніх учителів-філологів іноземної мови до педагогічного спілкування | 1.38 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.