Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/994
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКончович, Катерина Тиберіївна-
dc.date.accessioned2018-02-04T17:04:44Z-
dc.date.available2018-02-04T17:04:44Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/994-
dc.descriptionКончович К. Т. Структура готовності майбутніх учителів-філологів іноземної мови до педагогічного спілкування / К. Т. Кончович // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: педагогіка. - Хмельницький, 2017. - Випуск 5.en_US
dc.description.abstractВдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов визначаються основними завданнями модернізації системи української освіти в цілому та вищої іншомовної освіти зокрема. На основі аналізу наукових досліджень, присвячених проблемі професійної підготовки вчителів, встановлено, що готовність майбутнього вчителя-філолога іноземної мови до педагогічного спілкування охоплює такі складові: соціально-психологічна, морально-етична, комунікативна, ціннісно-смислова, кумулятивна, лінгвосоціокультурна та технологічна готовність.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherХмельницькийen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectмайбутні вчителі іноземних мовen_US
dc.subjectготовністьen_US
dc.subjectіншомовна освітаen_US
dc.subjectструктура готовностіen_US
dc.titleСтруктура готовності майбутніх учителів-філологів іноземної мови до педагогічного спілкуванняen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кончович К. (2).pdfСтруктура готовності майбутніх учителів-філологів іноземної мови до педагогічного спілкування1.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.