Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/994
Назва: Структура готовності майбутніх учителів-філологів іноземної мови до педагогічного спілкування
Автори: Кончович, Катерина Тиберіївна
Ключові слова: професійна підготовка
майбутні вчителі іноземних мов
готовність
іншомовна освіта
структура готовності
Дата публікації: 2017
Видавництво: Хмельницький
Короткий огляд (реферат): Вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов визначаються основними завданнями модернізації системи української освіти в цілому та вищої іншомовної освіти зокрема. На основі аналізу наукових досліджень, присвячених проблемі професійної підготовки вчителів, встановлено, що готовність майбутнього вчителя-філолога іноземної мови до педагогічного спілкування охоплює такі складові: соціально-психологічна, морально-етична, комунікативна, ціннісно-смислова, кумулятивна, лінгвосоціокультурна та технологічна готовність.
Опис: Кончович К. Т. Структура готовності майбутніх учителів-філологів іноземної мови до педагогічного спілкування / К. Т. Кончович // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: педагогіка. - Хмельницький, 2017. - Випуск 5.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/994
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кончович К. (2).pdfСтруктура готовності майбутніх учителів-філологів іноземної мови до педагогічного спілкування1.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.