Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/994
Название: | Структура готовності майбутніх учителів-філологів іноземної мови до педагогічного спілкування |
Авторы: | Кончович, Катерина Тиберіївна |
Ключевые слова: | професійна підготовка майбутні вчителі іноземних мов готовність іншомовна освіта структура готовності |
Дата публикации: | 2017 |
Издательство: | Хмельницький |
Краткий осмотр (реферат): | Вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов визначаються основними завданнями модернізації системи української освіти в цілому та вищої іншомовної освіти зокрема. На основі аналізу наукових досліджень, присвячених проблемі професійної підготовки вчителів, встановлено, що готовність майбутнього вчителя-філолога іноземної мови до педагогічного спілкування охоплює такі складові: соціально-психологічна, морально-етична, комунікативна, ціннісно-смислова, кумулятивна, лінгвосоціокультурна та технологічна готовність. |
Описание: | Кончович К. Т. Структура готовності майбутніх учителів-філологів іноземної мови до педагогічного спілкування / К. Т. Кончович // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: педагогіка. - Хмельницький, 2017. - Випуск 5. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/994 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кончович К. (2).pdf | Структура готовності майбутніх учителів-філологів іноземної мови до педагогічного спілкування | 1.38 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.