Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9939
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГарапко, Віталія Іванівна-
dc.contributor.authorЙовдій, Вікторія-
dc.contributor.authorДешко, Маріам-
dc.date.accessioned2023-08-15T07:47:14Z-
dc.date.available2023-08-15T07:47:14Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9939-
dc.descriptionГарапко, В. Використання сучасних освітніх цифрових педагогічних технологій у підготовці здобувачів / Гарапко, В., Йовдій, В., Дешко, М. // Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка». - Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2023. Випуск 16 (48). - С. 48–53uk_UA
dc.description.abstractСучасна система освіти 21-го століття забезпечує ефективні освітні можливості та розроблена так, що здобувач є центром цієї системи. Доступність і справедливість системи освіти можуть бути досягнуті за допомогою цифрового середовища, яке забезпечує розширені можливості персоналізованого навчання. ООН у документі «Цілі сталого розвитку (ЦСР) 4» закликає країни «забезпечувати інклюзивну та справедливу якісну освіту та сприяти можливостям навчання протягом усього життя для всіх». Проаналізувавши кожне з ключових слів у ЦСР 4, зрозуміємо, що різнотипові ресурси, які реалізують цілі та є необхідними для досягнення головної мети навчання всього життя, є дуже амбітними та дороговартісними. «Інклюзивний» передбачає персоналізоване навчання всіх дітей, яке всі педагоги вважаюють найкращий спосіб навчання. «Справедливий» означає, що всі здобувачі отримають доступ до однакової освіти, незалежно від їхнього соціального, економічного та/або географічного положення. «Якість» означає використання останніх результатів наукових досліджень для формування ефективної системи освіти та навчання. І останнє, але не менш важливе, навчання слід розглядати як процес, що триває все життя. Це означає, що загальною метою сучасного освітнього процесу є пристосування навчального матеріалу та інструментів до широкого вікового спектру здобувачів. Сучасна освітня система значною мірою покладається на вчителів і звичайні інструменти, такі як підручники, стандартизовані навчальні програми, традиційне оцінювання на основі іспитів і великі аудиторії. Щоб розширити цей перелік для досягнення ЦСР 4, потрібні значні інвестиції в освітній сектор. Але є більш дешевий і ефективний варіант- це використання технологій. Технології можуть і вже змінюють освітню сферу на всіх її рівнях та етапах здобуття, оцінюванняuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectосвітня сфераuk_UA
dc.subjectтехнологіїuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectцифрові ігриuk_UA
dc.subjectгейміфікаціяuk_UA
dc.subjectвіртуальна реальністьuk_UA
dc.subjectцифрова педагогікаuk_UA
dc.titleВикористання сучасних освітніх цифрових педагогічних технологій у підготовці здобувачівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_ use_ of_ modern_ educational_digital _pedagogical _technologies_ in_ the_ preparation_ of_ applicants.pdfВикористання сучасних освітніх цифрових педагогічних технологій у підготовці здобувачів847.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.