Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9936
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСимонян, Віталій Вікторович-
dc.date.accessioned2023-08-09T07:09:28Z-
dc.date.available2023-08-09T07:09:28Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9936-
dc.descriptionСимонян В. В. Характеристика змісту підготовки майбутніх викладачів вокалу: порівняльний аналіз / В. В. Симонян // НАУКОВИЙ ЧАСОПИС НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ М. П. ДРАГОМАНОВА. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Випуск 92. Том 1. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. - С. 121-125uk_UA
dc.description.abstractУ статті схарактеризовано ключові поняття: “зміст освіти”, “зміст професійної освіти”, “освітня програма”. Виокремлено й описано основні аспекти змісту освіти на підставі дослідження освітніх програм за другим (магістерським) рівнем вищої освіти, за якими відбувається підготовка майбутніх викладачів вокалу в закладах вищої освіти. Мета статті полягає в характеристиці змісту підготовки майбутніх викладачів вокалу та у виокремленні спільних і відмінних аспектів змісту освітньо-професійних програм. Загальна характеристика змісту підготовки майбутніх викладачів вокалу побудована на нормативних положеннях і вітчизняних наукових позиціях стосовно того, що зміст освіти варто витлумачувати через систему професійних результатів навчання (знання, уміння, навички). До ґрунтовного аналізу змісту підготовки майбутніх викладачів вокалу залучено дев’ять освітніх програм за спеціальністю 025 Музичне мистецтво, за якими готують майбутніх викладачів вокалу у ЗВО та що акредитовані Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти за другим (магістерським) рівнем вищої освіти (за період із 2019 до 2023 року). У семи ОПП диференційовано спільні й відмінні характеристики ОК, зазначено назву ОП та рік оновлення ОП. На цій підставі з’ясовано тенденції до оновлення ОП й особливості підготовки майбутнього викладача вокалу ЗВО, з огляду на специфіку формування ФК та ПРН кожної ОП. Дослідницькі перспективи за вибраним науковим напрямом пов’язані з розширенням порівняльного аналізу змісту підготовки майбутнього викладача вокалу, згідно з переліком компонентів та їхньою логічною побудовою, для виокремлення ФК і ПРН із циклу професійної підготовкиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectзміст освітиuk_UA
dc.subjectосвітня програмаuk_UA
dc.subjectосвітньо-професійна програмаuk_UA
dc.subjectосвітньо-наукова програмаuk_UA
dc.subjectмайбутній викладач вокалуuk_UA
dc.subjectосвітні компонентиuk_UA
dc.subjectфахові компетентностіuk_UA
dc.subjectпрограмні результати навчанняuk_UA
dc.titleХарактеристика змісту підготовки майбутніх викладачів вокалу: порівняльний аналізuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Characterization_ of _the_ content_ of_ the_ training_ of_ future_ vocal_ teachers_ a_ comparative_ analysis.pdfХарактеристика змісту підготовки майбутніх викладачів вокалу: порівняльний аналіз1.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.