Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9936
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Симонян, Віталій Вікторович | - |
dc.date.accessioned | 2023-08-09T07:09:28Z | - |
dc.date.available | 2023-08-09T07:09:28Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9936 | - |
dc.description | Симонян В. В. Характеристика змісту підготовки майбутніх викладачів вокалу: порівняльний аналіз / В. В. Симонян // НАУКОВИЙ ЧАСОПИС НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ М. П. ДРАГОМАНОВА. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Випуск 92. Том 1. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. - С. 121-125 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті схарактеризовано ключові поняття: “зміст освіти”, “зміст професійної освіти”, “освітня програма”. Виокремлено й описано основні аспекти змісту освіти на підставі дослідження освітніх програм за другим (магістерським) рівнем вищої освіти, за якими відбувається підготовка майбутніх викладачів вокалу в закладах вищої освіти. Мета статті полягає в характеристиці змісту підготовки майбутніх викладачів вокалу та у виокремленні спільних і відмінних аспектів змісту освітньо-професійних програм. Загальна характеристика змісту підготовки майбутніх викладачів вокалу побудована на нормативних положеннях і вітчизняних наукових позиціях стосовно того, що зміст освіти варто витлумачувати через систему професійних результатів навчання (знання, уміння, навички). До ґрунтовного аналізу змісту підготовки майбутніх викладачів вокалу залучено дев’ять освітніх програм за спеціальністю 025 Музичне мистецтво, за якими готують майбутніх викладачів вокалу у ЗВО та що акредитовані Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти за другим (магістерським) рівнем вищої освіти (за період із 2019 до 2023 року). У семи ОПП диференційовано спільні й відмінні характеристики ОК, зазначено назву ОП та рік оновлення ОП. На цій підставі з’ясовано тенденції до оновлення ОП й особливості підготовки майбутнього викладача вокалу ЗВО, з огляду на специфіку формування ФК та ПРН кожної ОП. Дослідницькі перспективи за вибраним науковим напрямом пов’язані з розширенням порівняльного аналізу змісту підготовки майбутнього викладача вокалу, згідно з переліком компонентів та їхньою логічною побудовою, для виокремлення ФК і ПРН із циклу професійної підготовки | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | зміст освіти | uk_UA |
dc.subject | освітня програма | uk_UA |
dc.subject | освітньо-професійна програма | uk_UA |
dc.subject | освітньо-наукова програма | uk_UA |
dc.subject | майбутній викладач вокалу | uk_UA |
dc.subject | освітні компоненти | uk_UA |
dc.subject | фахові компетентності | uk_UA |
dc.subject | програмні результати навчання | uk_UA |
dc.title | Характеристика змісту підготовки майбутніх викладачів вокалу: порівняльний аналіз | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Characterization_ of _the_ content_ of_ the_ training_ of_ future_ vocal_ teachers_ a_ comparative_ analysis.pdf | Характеристика змісту підготовки майбутніх викладачів вокалу: порівняльний аналіз | 1.36 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.