Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9917
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Козубовська, Ірина Василівна | - |
dc.contributor.author | Козубовський, Ростислав Володимирович | - |
dc.contributor.author | Мигалина, Зоряна Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-07T11:14:32Z | - |
dc.date.available | 2023-07-07T11:14:32Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9917 | - |
dc.description | Козубовська І. В., Козубовський Р. В., Мигалина З. І. Профілактика девіантної поведінки дітей-мігрантів у початковій школі США / І.В. Козубовська, Р.В. Козубовський, З.І. Мигалина // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г. В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 1(9). - С. 200-203 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядаються питання організації соціально-педагогічної роботи з дітьми-мігрантами в початковій школі США з метою попередження девіацій. Наголошується на важливій ролі школи як інституту соціалізації в профілактичній роботі, зокрема, створенні толерантного освітнього середовища для дітей-мігрантів. Розкриваються особливості компенсаторного навчання в початковій школі. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | діти-мігранти | uk_UA |
dc.subject | девіації | uk_UA |
dc.subject | профілактика | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.subject | США | uk_UA |
dc.title | Профілактика девіантної поведінки дітей-мігрантів у початковій школі США | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Prevention_of_deviant_behavior.pdf | Профілактика девіантної поведінки дітей-мігрантів у початковій школі США | 799.74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.