Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9819
Назва: Технології навчання природничих дисциплін на прикладі хіміїна засадах інтегративного підходу
Автори: Козарь, Оксана Петрівна
Ключові слова: компетентності
інтеграція
навчальний процес
урок
природничі дисципліни
Дата публікації: 2022
Видавництво: Мукачево-Ченстохова
Короткий огляд (реферат): , В статті представлено основні ідеї інтегрованого навчання, що є оптимальними для сучасного розвитку національної школи. Розглянуто існуючі технології навчання природничих дисциплін, як сукупність технологій, що застосовуються як у навчанні інтегрованих природничих курсів, так і під час вивчення окремих предметів хімії, фізики, біології, екології, які спрямовані на загальний результат – формування цілісного наукового світогляду, опанування ключовими компетентностями, передусім – у галузі природничих наук, техніки і технологій.
Опис: Козарь, О. П. Технології навчання природничих дисциплін на прикладі хімії на засадах інтегративного підходу / О. П. Козарь // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2022. - Вип. 2(33). - С.32-38
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9819
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Technologies_of_teaching.pdfТехнології навчання природничих дисциплін на прикладі хіміїна засадах інтегративного підходу467.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.