Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9745
Назва: Педагогічні умови формування етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу
Автори: Симонян, Віталій Вікторович
Ключові слова: умова
педагогічна умова
мотив
мотивація
інтеграція
інтеграція міждисциплінарного під- ходу
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано сутність низки термінів: «умова», «педагогічна умова», «мотив», «мотивація», «інтеграція», «інтеграція міждисциплінарного підходу». Проаналізовано дефініції поняття «педагогічна умова», сформульовано авторське визначення терміна (сукупність певних форм, методів, засобів, творчих ситуацій, що зумовлюють функціювання й розвиток усіх структурних компонентів етнокультурної компетентності, які спрямовані на вдосконалення професійних якостей майбутнього викладача вокалу). Мета статті – виокремлення педагогічних умов формування етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу в процесі фахової підготовки в закладі вищої освіти.
Опис: Педагогічні умови формування етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу / В. В. Симонян // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільниць- кий, І. Зимомря]. – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 60. Том 4. - С. 162-169
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9745
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedagogical _conditions _for_ the_ formation_ of_ ethnocultural_ competence_ of _the_ future_ vocal _teacher.pdfПедагогічні умови формування етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу1.52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.