Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9733
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондар, Тамара Іванівна | - |
dc.contributor.author | Пинзеник, Олена Мафтеївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-27T09:08:30Z | - |
dc.date.available | 2023-04-27T09:08:30Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9733 | - |
dc.description | Сучасні підходи до формування фахової компетентності вихователів закладів дошкільної освіти / Тамара Бондар, Олена Пинзеник // Молодь і ринок № 1 (209), 2023. - С. 69-74 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядається і уточнюється сутність та зміст понять “компетентність”, “професійна компе- тентність”, “фахова компетентність”, “професійна готовність” до педагогічної діяльності вихователя закладу дошкільної освіти, шляхи її удосконалення. Подано результати дослідження проблеми формування професійноїкомпетентності майбутнього педагога, уточнено поняття фахової компетентності та окреслених результати удосконалення її змісту відповідно до стандартів освіти шляхом оновлення компонентів освітньо-професійної програми підготовки магістрів дошкільної освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.subject | фахова компетентність | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна компетентність | uk_UA |
dc.subject | професійна готовність | uk_UA |
dc.title | Сучасні підходи до формування фахової компетентності вихователів закладів дошкільної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Modern_ approaches_ to_ the_ formation_ of_ professiona.pdf | Сучасні підходи до формування фахової компетентності вихователів закладів дошкільної освіти | 1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.