Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9732
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБондар, Тамара Іванівна-
dc.contributor.authorПинзеник, Олена Мафтеївна-
dc.date.accessioned2023-04-27T08:48:32Z-
dc.date.available2023-04-27T08:48:32Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9732-
dc.descriptionРозвиток природничої освіти в Данії / Т. І. Бондар, О. М. Пинзеник // Педагогіка. Актуальнi питання гуманiтарних наук. - Вип. 59, том 1, 2023. - С. 208-214uk_UA
dc.description.abstractУ статті аргументовано значущість вивчення досвіду організації освіти в Данії для модернізації вітчизняної галузі. Докладного аналізу потребують підходи, застосування яких сприяє ефективній і якісній організації природничої освіти в контексті реформи народної школи “Folkeskole” (2003–2022 рр.). Унаслідок дослідження психолого-педагогічних джерел виокремлено загальні тенденції розвитку природничої освіти Данії: пріоритетність освіти як запорука економічної і політичної стабільності країни; спрямування змісту шкільної природничої освіти на економічний, культурний і соціальний розвиток країни; підготовка педагогічних працівників до реформування народної школи (у межах реалізації шкільної реформи “Folkeskole”); інтегрування змісту природничих дисциплін у контексті природничих галузей у початковій школі; налагодження співпраці між закладами освіти та краєзнавчими музеями, музеями науки і техніки, науковими центрами, зоопарками, акваріумами для підвищення успішності учнів у формуванні природозбережувальної компетентності; розроблення змісту природознавчих дисциплін, з огляду на основні тенденції розвитку суспільства. Для природничої освіти в Данії характерне інтенсифіковане реформування освіти, що відбувається під впливом глобалізаційних чинників. Для прогнозування змін у динаміці природничої освіти потрібно мати чітке уявлення про державну освітню політику, про особливості ініціатив для сталого розвитку. Своєчасна рефлексія таких процесів можлива за умови збирання й систематизації аналітичних даних, діагностування поточної ситуації, формулювання конструктивних висновків. Перспективні напрями дослідження пов’язані з аналізом змісту природничої освіти в усіх класах початкової школи та зі студіюванням технологій інтеграції навчального змісту.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectреформаuk_UA
dc.subjectзміст природничої освітиuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectстандартиuk_UA
dc.subjectсталий розвитокuk_UA
dc.subjectпедагогічні працівникиuk_UA
dc.titleРозвиток природничої освіти в Даніїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Development_ of_ science_ education_ in _Denmark.pdfРозвиток природничої освіти в Данії835.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.