Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/970
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФенчак, Любов Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-02-02T16:04:11Z-
dc.date.available2018-02-02T16:04:11Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/970-
dc.descriptionФенчак Л. М. Теоретико-методологічний підхід до формування здоров'язберігаючої компетентності майбутніх педагогів / Л. М. Фенчак // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал. – 2016. – №1. – С. 92 - 96.en_US
dc.description.abstractУ статті розглядається питання теоретико-методологічного підходу до професійної підготовки студентів з напряму “Початкова освіта”, як одного із важливих концептуальних засад, що визначає сучасне наповнення змісту вищої освіти. Розкрито методику формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх вчителів початкової школи в умовах ВНЗ.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subject здоров’язберігаюча компетентністьen_US
dc.subject культура здоров’яen_US
dc.subject навчально-виховний процесen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.titleТеоретико-методологічний підхід до формування здоров'язберігаючої компетентності майбутніх педагогівen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фенчак Л. М. (3).pdfТеоретико-методологічний підхід до формування здоров'язберігаючої компетентності майбутніх педагогів336.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.