Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/970
Назва: Теоретико-методологічний підхід до формування здоров'язберігаючої компетентності майбутніх педагогів
Автори: Фенчак, Любов Михайлівна
Ключові слова:  здоров’язберігаюча компетентність
 культура здоров’я
 навчально-виховний процес
професійна підготовка
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається питання теоретико-методологічного підходу до професійної підготовки студентів з напряму “Початкова освіта”, як одного із важливих концептуальних засад, що визначає сучасне наповнення змісту вищої освіти. Розкрито методику формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх вчителів початкової школи в умовах ВНЗ.
Опис: Фенчак Л. М. Теоретико-методологічний підхід до формування здоров'язберігаючої компетентності майбутніх педагогів / Л. М. Фенчак // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал. – 2016. – №1. – С. 92 - 96.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/970
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фенчак Л. М. (3).pdfТеоретико-методологічний підхід до формування здоров'язберігаючої компетентності майбутніх педагогів336.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.