Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/970| Название: | Теоретико-методологічний підхід до формування здоров'язберігаючої компетентності майбутніх педагогів |
| Авторы: | Фенчак, Любов Михайлівна |
| Ключевые слова: | здоров’язберігаюча компетентність культура здоров’я навчально-виховний процес професійна підготовка |
| Дата публикации: | 2016 |
| Краткий осмотр (реферат): | У статті розглядається питання теоретико-методологічного підходу до професійної підготовки студентів з напряму “Початкова освіта”, як одного із важливих концептуальних засад, що визначає сучасне наповнення змісту вищої освіти. Розкрито методику формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх вчителів початкової школи в умовах ВНЗ. |
| Описание: | Фенчак Л. М. Теоретико-методологічний підхід до формування здоров'язберігаючої компетентності майбутніх педагогів / Л. М. Фенчак // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал. – 2016. – №1. – С. 92 - 96. |
| URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/970 |
| Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Фенчак Л. М. (3).pdf | Теоретико-методологічний підхід до формування здоров'язберігаючої компетентності майбутніх педагогів | 336.78 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.