Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9693
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBarchi, B. V.-
dc.contributor.authorБарчій, Магдалина Степанівна-
dc.date.accessioned2023-04-10T07:48:05Z-
dc.date.available2023-04-10T07:48:05Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9693-
dc.descriptionGender stereotypes in advertising / Barchi B. V // Соціально-психологічні проблеми гендерної стратифікації суспільства: матеріали XV Всеукраїнської науково-практичної конференції (з міжнародною участю) (м. Дніпро, 24 червня 2022 р.) / [редкол.: Ю. О. Бохонкова (голова)]. – Дніпро: вид- во СНУ ім. В. Даля, 2022. – С. 6-8uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectformulationuk_UA
dc.subjectproblemuk_UA
dc.subjectgenderuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectформулюванняuk_UA
dc.subjectпроблемаuk_UA
dc.titleGender stereotypes in advertisinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gender _stereotypes_ in_ advertising.pdfGender stereotypes in advertising1.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.